یکی به من جواب بده

طراوت بهار

خدااااایاااااا من نمی فهمم در دنیای تو

همه که می گویند شکست خوردند و

معشوقشان رها کرده آن ها رو

واااااای پس کیااااا دل آدم هارو میشکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدااااایاااا من نمی فهمم که در دنیای تو

چه دلخوشی دارد شکستن دلی که

با بودن کسی آروم میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خداااایاااا من نمی فهمم در دنیای تو

چرا کسی که نارو زده رو زرنگ میخوانند و

کسی که نارو خورده رو ابله؟؟؟؟؟؟؟

وااااااای چیکار کنم؟؟؟؟؟

به کی میشه تکیه کرد که کمرمو از بین نبره؟؟؟؟

خدایااا چرا بازار یوسف فروشی زیاد شده؟؟؟

نمی دووووونمممممممممممم

 



نظرات شما عزیزان:

لیلا خان
ساعت12:39---9 خرداد 1392
◕ شـــــــــرآب نـــمی خواهم....



◕ یک فـــــــــنجآن چـــآی هـــــــــم دیــــــوآنـــه امـــ مــــــیکند...



◕ بـــه شــــــرط ایـــنکـــــ ـــه ســـــ ـــ ـــآقـــی اش تــــ ـــ و بـــآشـــــــــے....







سر بزن خوشحال میشم........پاسخ:قشنگ بود و جالب


حامد
ساعت10:53---30 ارديبهشت 1392
مرسی گلم ک لینکیدی
پاسخ:قابل نداشت عزیز


زهرا
ساعت17:49---29 ارديبهشت 1392


در اغوش خدا گریستم تا نوازشم کند...





پرسید پس فرزندم آدمت کو؟؟





اشک هایم را پاک کردم و گفتم:در آغوش حوای دیگریست
پاسخ:وای خیلی زیبا بود گلمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 23:27 توسط mahya|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir